سوالات متداول

بخش حساب کاربری
چگونه میتوانم در فروشگاه ثبت نام کنم؟
بر روی دکمه ورود و ثبت نام کلیک کنید و پس از آن بر روی حساب کاربری نداری؟ ساخت حساب کاربری جدید کلیک کنید، پس از آن با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ثبت رمز عبور ثبت نام شما تکمیل می شود.
رمز عبور خود را فراموش کردهام، چه کار کنم؟
بر روی دکمه ورود و ثبت نام کلیک کنید و سپس یادآوری رمز عبور را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره موبایل و تایید از طریق پیامک؛ رمز عبور با موفقیت تغییر خواهد کرد.
چگونه میتوانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟
پس از ورود از طریق پنل کاربری میتوانید اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، آدرس و … را تغییر دهید.
بخش سفارش
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
با ورود به صفحه محصول مورد نظر و انتخاب گزینه اضافه به سبد خرید این امکان وجود دارد فقط در نظر داشته باشید برخی محصولات دارای ویژگی هستند که در این حالت قبل از انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید؛ می بایست رنگ یا سایز مورد نظر را انتخاب نمایید.
چگونه میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
با ورود به پنل کاربریتان یا ورود به صفحه پیگیری سفارش به راحتی این امکان وجود دارد.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
ارسال به سراسر ایران از طریق پست سریع پیشتاز مبلغ ثابت 54 هزار تومان است که امکان انتخاب پیک موتوری برای شهرستان تهران به مبلغ 90 هزار تومان در کنار پست پیشتاز وجود دارد.
روشهای پرداخت هزینه سفارش به چه صورت است؟
پرداخت به صورت آنلاین و بیعانه ای برای سراسر ایران وجود دارد. پرداخت بیعانه ای بدین نحو خواهد بود که 70% مبلغ کلی سفارش را از طریق پرداخت در محل و پس از دریافت کالا واریز خواهید کرد.
آیا امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟
بله؛ اگر سفارش هنوز ارسال نشده است از طریق اطلاعات تماس در بخش تماس با ما؛ این موضوع را اطلاع دهید تا سریعا بتوانیم سفارش شما را از روند ارسال خارج کنیم. بدیهی است پس از ارسال از سوی ما امکان لغو فقط بر اساس رویه بازگشت کالا و پذیرفتن قوانین انصراف از خرید امکان پذیر است.
بخش محصولات
چگونه میتوانم محصول مورد نظر خود را در فروشگاه پیدا کنم؟
از منوی بالای سایت با وارد کردن نام محصول یا بخشی از نام آن میتوانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
مشخصات و ویژگیهای هر محصول در کجا درج شده است؟
پس از ورود به صفحه محصول میتوانید نسبت به مشاهده آرشیو عکس ها و ویدیو های محصول، توضیحات متنی مختصر و شرح کاملی از اطلاعات محصول دست پیدا کنید.
آیا امکان مقایسه چند محصول با هم وجود دارد؟
بله؛ محصولات مشابه را میتوانید پس از ورود به صفحه دسته بندی یا صفحه خود محصول، نسبت به انتخاب گزینه مقایسه کلیک کنید و محصولات جدید را جهت مقایسه در کنار هم بچینید.
نظرات سایر مشتریان در مورد محصولات را چگونه میتوانم ببینم؟
دقیقا پس از ورود به صفحه هر محصول؛ در صورتی که محصول دارای نظر سایر مشتریان باشد یا قصد انتقال تجربیات خرید خود با دیگر مشتریان را داشتید میتوانید در بخش زیرین صفحه هر محصول به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید.
بخش مرجوعی و گارانتی
شرایط بازگشت کالا به چه صورت است؟
انصراف از خرید، هرگونه مغایرت، آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل و … میتواند بخشی از شرایط بازگشت کالا باشد.
در چه صورت میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شده اید میتوانید بر اساس قوانین رویه بازگشت کالا نسبت به عودت محصول و دریافت وجوه پرداختی خود اقدام کنید.
مراحل مرجوعی کالا چگونه است؟
در مرحله اول می بایست از طریق اطلاعات تماس با ما نسبت به اعلام مشکل اقدام کنید. در این مرحله همکاران ما شرایط به وجود آمده را بررسی و سپس بر اساس قوانین رویه بازگشت کالا نسبت به ثبت مرجوعی کالا اقدام خواهند کرد و منتظر ارسال سفارشتان به آدرس فروشگاه خواهند ماند.
محصولات شامل چه گارانتیای میشوند؟
همه محصولات دارای گارانتی و ضمانت بازگشت بر اساس رویه بازگشت کالا می باشند اما ممکن است برخی محصولات دارای گارانتی دیگری نیز باشند (که حتما در صفحه مشخصات محصول اعلام می گردد) که در صورت اتمام مهلت زمانی بعد از تحویل سفارش؛ می توانید از خدمات گارانتی شرکتی محصول خود نیز بهره مند شوید.
بخش تماس با ما
چگونه میتوانم با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرم؟
میتوانید از منوی تماس با ما نسبت به ارسال پیام یا ارتباط تلفنی با کارشناسان اقدام کنید.
اطلاعات تماس فروشگاه کجاست؟
در منوی تماس با ما این اطلاعات وجود دارد و جهت ارتباط تلفنی با فروشگاه میتوانید با شماره 02191692849 با ما در ارتباط باشید.
ساعات کاری فروشگاه چگونه است؟
ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه به جز ایام تعطیل 10 الی 14 می باشد. در نظر داشته باشید شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از منوی تماس با ما و ارسال پیام با کارشناسان در ارتباط باشید تا بتوانیم پاسخگو به سوالات و مشکلات شما مشتریان عزیز باشیم.
سوالات متداول دیگر
آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد؟
خیر؛ از آنجایی که تمرکز فروشگاه های اینترنتی بر افزایش کیفیت پاسخگویی و ارائه خدمات آنلاین است تا باری از مشکلات ترافیکی شهری بردارد، امکان مراجعه و خرید حضوری وجود ندارد.
آیا فروشگاه شما نماد اعتماد دارد؟
بله؛ فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک است و یک کسب و کار ثبت شده ی آنلاین است.
آیا حراج و تخفیفهای دورهای در فروشگاه برگزار میشود؟
بله؛ همه این تخفیف ها در صفحه اول فروشگاه از طریق بنر، اطلاعیه و بخش مربوط به فروش ویژه وجود دارد.
چگونه میتوانم از جدیدترین محصولات و تخفیفها مطلع شوم؟
در صفحه اصلی فروشگاه و تمامی دسته بندی ها؛ محصولات جدید و تخفیف دار قابل مشاهده است و همچین در دسته بندی ها امکان مرتب سازی محصولات بر اساس جدیدترین ها، پرفروش ترین ها، محبوب ترین ها و … وجود دارد.